Предавање „Дислексија- приступ, проблеми и потешкоће у свакодневном раду“ одржано је поводом обележавања Међународних дана дислексије у октобру. Дислексија је развојни поремећај учења са оштећењем читања, који се јавља поред постојања просечне интелигенције, очуваног вида, слуха, адекватне мотивације и осталих повољних едукативних, психолошких и социјалних фактора. Према истраживањима, 5-10% ученика који похађају редовне школе има дислексију и број има тенденцију сталног раста. Из тог разлога, јавила се потреба за предавањем о Дислексији, чији су предавачи били дефектолози-олигофренолози, Катарина Крчмар и Теодора Дашић, наставнице Основне школе за ученике са сметњама у развоју и инвалидитетом ,,Смех и суза“ у Алексинцу, а учесници наставници и стручни сарадници, представници основних школа у Општини Алексинац и школе у Ражњу. Предавање је било подељено у три дела: први се односио на узроке и класификацију дислексије, други на тешкоће са којима се сусрећу ученици са дислексијом и трећи на практичне методе и смернице које могу побољшати квалитет знања ученика са дислексијом. Надамо се да смо овим предавањем разјаснили недоумице и олакши будући рад са ученицима са дислексијом.